måndag, september 27

Cloth Revolution och La Di Da

Två blöjor till. Båda blöjorna är sydda i large, och är är ungefär lika nätta. Men jag gilar La Di Da bäst eftersom den har stor spann i storleken och just nu fungerar den utmärkt på A.
Köpte ett blöjklipp av Wanoo blöjor och med hjälp av besparing så blir det flera blöjor. Det blir så mycket roligare med variation på blöjorna. Vilket är en av orsakerna som jag vill använda dem. De är mycket snyggare än engångs.

Tyg: PUL, coolmax från Wanoo och Myllymuksut. Knappar från en yahoogrupp
Mönster: Cloth revolution Large (gratismönster) och La Di Da Large


3 kommentarer:

  1. Åh så fina! Jag bli så ledsen att alla mina pockets bara läcker. Ska nog testa LaDiDa igen till R när jag får tid att sy.

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev med olika färger på knapparna. Verkligen mycket snyggare än engångs =) Såna blöjor vill jag ha på mina barn!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails