tisdag, september 13

Stöddyna till barnstol

Jag fick en beställning på en stolsdyna liknande jag sytt förut, men med sittdyna till. Stolen som dynan skulle passa till var Blåmes från IKEA. Bra utmaning tänkte jag och klurade ut ett ny sorts dyna med kombinationsmöjligheter för det växande barnet. Där man kan välja att ha sidor och ryggdel eller ta bort valfri del av dem. Eftersom jag inta har stolen hemma så blev det en del besök på IKEA och smygmäta stolen, måste nog sett lite roligt ut :D
När jag sedan hittade vit vaxduk så var den av lite svårare kvalité att sy med, så resultatet blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Men tillsist blev dynan klar och iväg skickad. Så jag hoppas att den fyller sin funktion och har nöjd användare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails