tisdag, maj 25

Fordons set

Set med två variationer beroende på väder i sommar. Sydde kantbandet med interlock, men drog nog lite för lite till halsen, lite för slapp blev den i halsen, men annars bra. Eftersom mina tryckknappar är slut fick det bli en KAM knapp istället (eftersom jag så gärna ville göra klart den). Så den blev lite stor i förhållande till kantbandet, men rätt färg iallafall... hihi
Byxorna är från Meedom ursprungligen, men har ändrat lite här och där, så det kanske är mitt eget. Jag vet inte var gränsen går egentligen, hur mycket ska man ändra för att mönstret ska vara eget eller måste man ha ritat det helt från början för att det ska vara eget?
När jag ändå var på G så ville jag testa shorts som slutar under knäet.
Tyg: Mjuka tyger, JNY och Myllymuksut
Storlek: 80 -86

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails