söndag, mars 21

Manduca överdrag

Har sett på nätet att en del (kommer ej ihåg vem, förlåt) sytt överdrag till bärsele och tänkte att det måste jag testa. Eftersom vår Manduca är svart, så blir det varmt att använda den på sommaren. Så jag tänkte jag ska sy ett överdrag till Manducan så den är bekväm även de varmare dagarna. Ritade ett mönster och sydde av billigt tyg från Ikea, bara för att testa om det fungerar. Det fungerade bra, men lite ändringar behövs i mönstret innan jag syr det riktiga överdraget. Nu ska jag även hitta ett snyggt tyg. :)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Såg att du var med i min tävling om baby uggs, jag har nu fått hem vårnyheter nämligen baby leggings, så klicka din vidare till babyleggings.blogg.se , rekommendera gärna sidan till dina nära och kära och klicka dig gärna in på babyboots.blogg.se ,

    kram Emma

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails